» آرشیو » با دستور ترمیم سد رودبال، بخشی از مشکل آب شهرستان داراب و زرین دشت حل خواهد شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:5497 | ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶

با دستور ترمیم سد رودبال، بخشی از مشکل آب شهرستان داراب و زرین دشت حل خواهد شد

پرتو جنوب

دکتر ایمانیه، استاندار فارس گفت: با دستور وزیر نیرو ترمیم سد رودبال در دستور کار قرار گرفت؛ تاکید داریم این ترمیم با سرعت و نهایت دقت انجام شود تا گنجایش آب را داشته و از هدر رفت آن نیز جلوگیری کند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه سفر وزیر نیرو به استان فارس گفت: عمده برنامه های سفر مهندس محرابیان در استان به بازدید از شهرستان های داراب، زرین دشت و شهر صدرا و بازدید از پروژه‌های صنعت آب و برق اختصاص دارد و مسائل کلی استان در نشست عصر امروز در شیراز پیگیری خواهد شد.

استاندار فارس کمبود آب را اصلی ترین مشکل شهرستان های داراب و زرین دشت عنوان کرد و اظهار داشت: با دستور وزیر نیرو ترمیم سد رودبال در دستور کار قرار گرفت؛ تاکید داریم این ترمیم با سرعت و نهایت دقت انجام شود تا گنجایش مناسب آب را داشته و از هدر رفت آن نیز جلوگیری کند.

وی، خواستار تسریع در اتمام عملیات حفاری باقی مانده چاه‌های آب آشامیدنی جهت تأمین بخشی از آب این شهرستان ها شد و اظهار کرد: در عملیات اجرایی خط انتقال آب از سد رودبال به شهر جنت شهر نیز تسریع شود.

دکتر ایمانیه افزود: با همکاری بانک توسعه تعاون امیدواریم عملیات پایانی تصفیه خانه شهر داراب در سفر دوم هیات دولت به استان مصوب شود و شاهد استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز و صنعت باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×