» اجتماعی » تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی سلامت استان فارس با همراهی بیش از پیش وزارت بهداشت
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:23083 | ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱

تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی سلامت استان فارس با همراهی بیش از پیش وزارت بهداشت

پرتو جنوب

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با جمعی از مسوولان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت بهداشت، تکمیل و بهره برداری از پروژه های سلامت محور استان فارس را از اولویت های مهم مجموعه دانشگاه برشمرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست هم اندیشی که در پردیس شهید دوران دانشگاه برگزار شد، یکی از دغدغه های مهم مسوولان دانشگاه را تکمیل پروژه های عمرانی سلامت عنوان کرد و افزود: رسیدن به این امر، موجب تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی می شود.

او با بیان اینکه طرح های بسیاری در حوزه بهداشت و درمان فارس در سال های اخیر به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: با توجه به محدودیت های مالی، تکمیل و بهره برداری از پروژه های مهم دانشگاه در سطح استان، با همکاری مجموعه وزارت بهداشت ممکن می شود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به پروژه های در حال ساخت دانشگاه از جمله بیمارستان های مرودشت، داراب، اعصاب و روان بوستان و خاتم الانبیا(ص) شیراز، بر تسریع در تکمیل این پروژه های بزرگ تاکید کرد و افزود: با توجه به نیاز مجموعه سلامت استان به بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه ها، امید است با همکاری و همراهی بیش از پیش وزارت بهداشت، به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

در این نشست که دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، مهندس «سید کیوان تراب زاده» معاون نظارت مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، «بابک دلاورنیا» مدیر منطقه یک نظارتی و «ساسان بلدی» کارشناس نظارت و ارزشیابی دفتر مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت بهداشت حضور داشتند، از تلاش مجموعه دانشگاه در پیشبرد اهداف سلامت محور قدردانی شده و دیدگاه های مرتبط با بهبود وضعیت موجود و تسریع در پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه مطرح شد.

همچنین در حاشیه این نشست، کارشناسان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت بهداشت، از پروژه های پردیس شهید دوران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×