» آرشیو » حضور مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در آیین تشیع پیکر شهدای شاهچراغ(ع)
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9442 | ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

حضور مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در آیین تشیع پیکر شهدای شاهچراغ(ع)

پرتو جنوب

آیین تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور پر شور مردم، از میدان شهدا تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد. سرپرست شهرداری به همراه نایب رئیس و عضو شورای اسلامی، معاونین، مدیران شهرداری صدرا در این آیین حضور یافتند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲ شهید حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) راس ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۵ مرداد، با حضور گسترده و با شکوه مردم شهید پرور استان فارس از میدان شهدا آغاز شد و تا بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع)، ادامه یافت.

مهندس امین عباسی سرپرست شهرداری صدرا به همراه مهندس عزیزی نایب رئیس شورا، مهندس شجاعیان عضو شورای اسلامی، معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری در کنار سایر مردم ولایت مدار و انقلابی شیراز و استان فارس در مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شرکت کردند تا نشان دهند این انقلاب استوارتر از گذشته همچون درخت تناوری است که دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌توانند هیچ آسیبی به آن وارد کنند و خون این شهدا باعث شده تا اتحاد و همدلی مردم بیش از پیش نمایان گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×