» آرشیو » تقویت آنتن دهی خطوط ایرانسل در کازرون با همکاری شهرداری
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16610 | ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴

تقویت آنتن دهی خطوط ایرانسل در کازرون با همکاری شهرداری

پرتو جنوب

شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون جهت همکاری با شرکت ایرانسل در خصوص تقویت آنتن دهی خطوط ایرانسل در نقاط مختلف شهر اعلام آمادگی نمودند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون، جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئول حقوقی شهرداری و نماینده ایرانسل در جهت توسعه زیرساخت های ارتباطی و اینترتی شهر کازرون در دفتر شهردار کازرون برگزار شد.
رضا نوذری شهردار کازرون با اشاره به نیاز این شهرستان به توسعه زیرساخت های ارتباطی، اظهار کرد: شهر کازرون جزو نخستین شهرهای کشور است که طرح فیبر نوری در آن اجرا شده و ظرفیت و بسترهای لازم برای تبدیل شدن به یک شهر الکترونیک را داراست.
او با استقبال از طرح شرکت ایرانسل درباره پیاده‌سازی زیرساخت های ارتباطی مورد نیاز شهر کازرون، تصریح کرد: یکی از شاخصه های توسعه در جامعه امروزی توسعه ارتباطات و فراهم کردن زیرساخت های آن است.
شهردار کازرون افزود: اجرای این طرح در شهر کازرون با توجه به اینکه در بخشی از مناطق، نقاط کوری از لحاظ آنتن دهی وجود دارد لازم و ضروری است که با نصب و راه اندازی این سایت های ارتباطی، این مشکل به حداقل می رسد.
نوذری اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل با شرکت ها و دستگاه هایی که در جهت رفاه شهروندان خدماتی ارائه می نمایند، دارد.

اختصاص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای ایجاد ۸ سایت ارتباطی در کازرون

در این نشست، محمدرضا ترابی نماینده شرکت ایرانسل در استان فارس طی سخنانی ضمن تشکر از استقبال و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، با بیان اینکه این شرکت ۴۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۸ سایت ارتباطی در شهر کازرون در نظر گرفته است، ادامه داد: این شرکت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا ظرف ۲ ماه آینده حداقل ۲ سایت به بهره برداری برسد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×