» آرشیو » توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در سطح استان فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18846 | ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷

توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در سطح استان فارس

پرتو جنوب

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از ادامه روند توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد در سطح این استان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، صمد رنجبری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان سه هزار و ۵۴۹ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۰ تن گوشت گوساله منجمد با هدف تنظیم بازار محصولات پروتئینی در سطح استان فارس توزیع شده است.
به گفته وی؛ قیمت مصرف کننده گوشت منجمد مرغ ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت منجمد گوساله ۳۱۵ هزار تومان است و همشهریان عزیز برای خرید کالای مورد نیاز خود هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد و میزان گوشت ندارند.
این مقام مسئول اظهار کرد: میزان ۴۵۰ تن گوشت مرغ منجمد از تاریخ دهم دی ماه در سطح استان فارس در حال توزیع است و برنامه ریزی برای ادامه این روند تا پایان سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شده است.
او تصریح کرد: گوشت منجمد قرمز با ارز دولتی و از کشورهای برزیل، مالزی، مجارستان و کشورهای همسایه در حوزه CIS به استان فارس وارد می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محل توزیع کالاهای مذکور را فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و همچنین صنوف منتخب در قالب طرح هزار فروشگاه دانست.
رنجبری با اشاره به آمار توزیع کالاهای اساسی، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان چهار هزار و ۹۸ تن انواع برنج هندی و تایلندی در ۹ مرحله و میزان سه هزار و ۱۲۷ تن شکر در ۵ مرحله در قالب طرح تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی خانوار در سطح استان فارس توزیع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×