» ورزشی »  تیم  فرهنگیان فیروزآباد، فاتح رقابت های فوتسال معلمان فارس
ورزشی
کد خبر:24119 | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴

 تیم  فرهنگیان فیروزآباد، فاتح رقابت های فوتسال معلمان فارس

پرتو جنوب

با رقابت ۵۵ تیم فوتسال معلمان فارس، تیم  فرهنگیان فیروزآباد فاتح این رقابت ها شد.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد توانست به مقام اول این رقابت ها دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب ؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: مسابقات فوتسال فرهنگیان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان برگزار شد.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: در پایان این رقابت ها تیم فوتسال معلمان فیروزآباد توانست با نتیجه ۲بر۱ بر تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز غلبه کرده و به مقام اول دست پیدا کند.

زیدابادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج مشترکا سوم شدند و تیم اشکنان نیز به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از یکصد مسابقه برگزار شد گفت: این مسابقات به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه و در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدآبادی نژاد گفت: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفرداور وعوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت:تیم‌ منتخب استان فارس که پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد به عنوان تیم استان به رقابت های فرهنگیان کشور به میزبانی قم که در تابستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×