» آرشیو » چرا تیم های لیگ برتری خوزستان تنهایند؟
آرشیو - مقالات - ورزشی
کد خبر:17308 | ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴

چرا تیم های لیگ برتری خوزستان تنهایند؟

پرتو جنوب

محسن بابادی- کارشناس ورزشی پرتو جنوب

تا این مقطع که از لیگ برتر گذشته، اگر بخواهیم قضاوتی عادلانه بدون تعارف و رودربایستی داشته باشیم، بایست اعتراف کنیم به هر دلایلی که باشد، عملکرد فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان اصلا جالب توجه نبوده است‌. نفت آبادان و استقلال خوزستان به نوعی و فولاد نیز به دلایل خاص خود نتایج مطلوبی نگرفته اند که در این مقوله قصد پرداختن به این علل و عوامل را نداریم.

اما پس از نتایج ضعیف هفته های ابتدایی، شاهد تخریب همه جانبه آنها بودیم و پس از آن که عده ای نتوانستند با غرض ورزی های خود به این تیم ها لطمات بیشتری وارد کنند، مجبور شدند سکوت اختیار کنند. اما این ها تمامی اهالی ورزش، جامعه پیشکسوتان و همه ظرفیت های فوتبال خوزستان نبودند. البته اکنون شاهد تخریب کمتر و حمایت های جسته و گریخته ای نیز هستیم، اما بیشتر منتقدان و حتی دلسوزان سکوت کرده و گویی با سرمای زمستان یخ بسته اند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به مشکلات حال حاضر فوتبال خوزستان

 لزوم جزم نمودن عزم ها برای کمک به تیم های لیگ برتری خوزستان

 

اکنون بهترین زمان حمایت از تیم های خوزستانی و روحیه و دلداری دادن به آن هاست. خصوصا اینکه بیش از نصف راه باقی مانده و می توان در زمان باقیمانده کار های بزرگی انجام داد. اما متاسفانه شاهد سکوت رسانه ها و اهالی فوتبال استان هستیم و از آن شور و شوق همیشگیشان خبری نیست. در این مقوله شکی نیست که تیم های استان بیمار بوده و با تلاش فراوان دوره نقاهت را سپری کرده و اکنون در مرحله بازتوانی و بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارند. اما کو این حمایت از جانب اهالی ورزش استان و رسانه ها؟

رخوت و بی تفاوتی نسبت به وضعیت این تیم ها، خالی بودن ورزشگاه ها و حمایت از سرخابی های تهرانی برای مردم خوزستان آب و نان نمی شود که عده ای با بی خیالی به دو تیم استقلال و پرسپولیس چسبیده و تیم های استانشان را رها کرده اند. اکنون زمان حمایت همه جانبه مسولین سیاسی و ورزشی استان، رسانه ها، پیشکسوتان و هواداران فوتبال از این تیم هاست که آن ها نیز دلگرم تر شده و احساس تنهایی نکرده و گمان نکنند به حال خود رها شده و در شهر و استان خود تنهایند. پس می طلبد همه گروه ها و طیف ها که بخشی از تمرکز خود را روی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گذاشته اند، ورزش و نمایندگان خوزستان در لیگ برتر را نیز فراموش نکرده و بدانند آن ها بیش از همیشه نیازمند کمک و حمایت اند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×