» آرشیو » تقدیر از خبرنگاران توسط تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11013 | ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶

تقدیر از خبرنگاران توسط تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون

پرتو جنوب

صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه، آیین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران در ساختمان فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام فرشاد محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد(ع) برگزار گردید، وی طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه که بار سنگین نگارش خبر را به دوش می کشند اظهار داشت: در همه اعصار تاریخ، نسبت به مقوله خبر حساسیت خاصی وجود داشته است و همین مسأله، اهمیت جایگاه خبرنگار و راوی خبر را بیشتر مشخص می کند.

حاج آقا محمدی با تأکید بر تبیین واقعیت ها که بارها توسط مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید قرار گرفته گفت: در حال حاضر در عصر رسانه قرار داریم و باید در مقابل جنگ رسانه ای دشمن، همگی پا به عرصه اطلاع رسانی بگذاریم و فعالیتمان را گسترش دهیم.

وی افزود: رسانه و خبرنگار باید عرصه خبر، دایره فعالیت را گسترده تر کند و در جهت روشن نمودن حقایق و تبیین واقعیتها از شیوه ها و ترفندهای مختلف استفاده کرده و واقعیات اخبار را متناسب با عقول جامعه، منعکس نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد(ع)، با ابراز خرسندی از ارتقای جایگاه تیپ تکاور در سالهای اخیر، خاطرنشان کرد: این موفقیتها حاصل برنامه ریزی و کار مداوم می باشد و در حال حاضر توانسته ایم در زمینه های مختلف در سطح نیروی زمینی سپاه و در برخی موارد در کل سپاه مطرح شویم، همچنین در مسابقات ورزشی نظامیان جهان نیز موفق به کسب افتخارات و مقام های مهمی شده ایم که بازتاب جهانی داشته و افتخار آن برای شهرستان کازرون است.

محمدی از برپایی موکب اربعین جهت خدمت رسانی به جاماندگان اربعین در شهرستان خبر داد و افزود: این موکب، مقابل پادگان امام رضا(ع) برپا خواهد شد و آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

سپس با اهدای لوح و هدایایی، از خبرنگاران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: الهام ضرغام

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×