» آرشیو »  آغاز مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از فردا
آرشیو - ورزشی
کد خبر:3269 | ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۲

 آغاز مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از فردا

پرتو جنوب

با ورود تمام تیم‌ها به اصفهان، مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز دو تیم الدحیل و الریان قطر برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا وارد فرودگاه بین‌المللی اصفهان شدند. الدحیل با النجمه، الکویت، شهید شاملی کازرون، جونیور چین و تاشکند ازبکستان همگروه است.

این تیم در بازی افتتاحیه این مسابقات ۱۱ خرداد به مصاف تاشکند ازبکستان می‌رود. الریان نیز فردا با فولاد سپاهان اصفهان دیدار می‌کند.

روز گذشته نیز تیم‌های جونیور چین، تاشکند ازبکستان و تی اسپرت هندوستان وارد اصفهان شدند. النجمه نیز ۶ روز پیش از طریق شیراز وارد اصفهان شد. تیم‌های الکویت و عمان روز دوشنبه و الکاظمه کویت نیز یکشنبه وارد ایران شدند بنابراین با ورود تمام تیم ها این مسابقات از فردا آغاز می شود.

۱۱ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در گروه A فولاد مبارکه سپاهان اصفهان (ایران) تی اسپرت (هند)، عمان کلاب (عمان)، الکاظمه اس سی (کویت) و الریان (قطر) قرار دارند.

در گروه B نیز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ایران)، الکویت (کویت)، الدحیل (قطر)، النجمه (بحرین) و جونیور (چین) و تاشکند (ازبکستان) همگروه هستند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان از فردا آغاز و ۲۱ خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×