» سیاسی » جدول برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در رسانه ملی
سیاسی
کد خبر:26170 | ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱

جدول برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در رسانه ملی

پرتو جنوب

جدول زمانبندی برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوی طی مراسمی مشخص و نخستین مناظره روز دوشنبه ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزد‌های ریاست‌جمهوری و ناظران مربوطه از جمله نماینده شورای نگهبان، نماینده وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم، پیمان جبلی (رییس سازمان صدا وسیما)، محمدعلی صائب (معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات صداوسیما) و محسن برمهانی (معاون سیما) به نمایندگی از رسانه ملی حضور داشتند.

طبق قرعه‌کشی انجام‌شده، اولین مناظره انتخاباتی روز دوشنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار و از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش می‌شود. پنجشنبه ۳۱ خرداد، جمعه یک تیر، دوشنبه ۴ تیر و سه‌شنبه ۵ تیر نیز زمان تعیین‌شده برای مناظره‌های بعدی است.

بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده، برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از امروز دوشنبه ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و در اولین روز ویژه‌برنامه امیرحسین قاضی‌زاده از شبکه یک و ویژه برنامه‌های محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان از شبکه خبر پخش می‌شود.

در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد نیز تلویزیون میزبان برنامه‌های تبلیغاتی سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و امیرحسین قاضی‌زاده خواهد بود.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×