» آرشیو » تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه برتر در سال ۱۴۰۱
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12313 | ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۱

تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه برتر در سال ۱۴۰۱

پرتو جنوب

در جشنواره شهید رجایی استان فارس که با حضور استاندار و معاونان استانداری فارس، همچنین رؤسا، مدیران و کارشناسان دستگاه‌ ها و سازمان‌ های اجرایی استان برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱، مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط ‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این آئین که عصر چهارشنبه برگزار شد، از دکتر «سید و حید حسینی» رئیس دانشگاه به عنوان رییس دستگاه برتر در کسب رتبه نخست دستگاه اجرایی استان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی جشنواره استانی شهید رجایی سال ۱۴۰۱ و از دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه، دکتر «نرجس السادات نسبی» مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه به عنوان اعضای موثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ نیز تقدیر شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه درباره این آیین گفت: جشنواره شهید رجایی به طور سالانه با هدف شناسایی و تقدیر از عملکرد دستگاه‌ هایی که بیشترین تلاش را در پیاده‌ سازی نقشه راه اصلاح نظام اداری داشته ‌اند، برگزار می ‌شود.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: عملکرد دستگاه‌ ها بر اساس منویات و دستورالعمل ‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، رئیس‌ جمهور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوه نامه ‌های سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر دستگاه‌ های ارزیاب، در دو محور شاخص ‌های عمومی و اختصاصی، زیر نظر استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد.
او اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در رقابت بین دستگاه ‌های استان، توانست ضمن حفظ جایگاه خود، با کسب رتبه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، همچنان در جایگاه برترین‌ ها قرار گیرد.
دکتر هاشمی اصل، این افتخار را حاصل تلاش جمعی معاونان، مدیران، اساتید، کارشناسان، کارکنان، تیم ‌های درمانی و بهداشتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ‌ویژه اعضای کارگروه توسعه مدیریت دانست که بیش از چهل مدیر و کارشناس ستادی به طور مستقیم و بیش از ۸۰۰ مدیر و کارشناس واحدهای محیطی به طور غیرمستقیم در این‌ خصوص همکاری داشتند که این امر باعث شد دانشگاه همواره جایگاه برتری را در سطح استان داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن قدردانی از تلاش شبانه ‌روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ابراز امیدواری کرد تا همچون گذشته شاهد کسب موفقیت ‌های بیشتر دانشگاه در عرصه ‌های مختلف باشیم.
این آیین امروز چهارشنبه، بیست و نهم شهریور ۱۴۰۲ در سالن های سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×