» آرشیو » جلسه هم اندیشی فرهنگی شهردار و اعضای شورا با امام جمعه و ائمه جماعات مساجد شهر صدرا
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18169 | ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۱

جلسه هم اندیشی فرهنگی شهردار و اعضای شورا با امام جمعه و ائمه جماعات مساجد شهر صدرا

پرتو جنوب

جلسه هم اندیشی فرهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه و ائمه جماعات مساجد شهر صدرا برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا: جلسه هم اندیشی فرهنگی دکتر پارسایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با امام جمعه و ائمه جماعات شهر صدرا برگزار شد.

در این جلسه که در مسجد امام رضا(ع) شهر صدرا برگزار شد؛ دکتر پارسایی از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا از همکاری لازم برای برنامه های فرهنگی و دیگر برنامه ها در شهر صدرا خبر داد و گفت: شکی نیست مسجد نهادی مردمی است که متعلق به همه آحاد مردم است. کاری که برای خدا انجام می‌پذیرد، دولت و مردم ندارد و در طی تاریخ نیز اقشار مختلف جامعه اسلامی بودند که مساجد را اداره می‌کردند. اداره کننده و رونق بخش مساجد، مردم هستند. لذا مسجد نقش مردمی خود را همواره داشته و دارد و دولت صرفاً نقش تسهیل گر این کار ارزشمند و حامی آن است.

خداکرم فیروزمند رئیس کمیسیون حقوقی؛ فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر صدرا نیز در این نشست هم اندیشی گفت: نقش مساجد همیشه بی بدیل بوده و همواره تصمیمات مهمی در این مساجد گرفته میشد و باید مساجد محور فعالیت ها قرار گیرد. مساجد ظرفیت‌های فراوانی مخصوصاً در حوزه رشد و بالندگی جوان دارند که می‌توانند استعدادهای آنها را در زمینه های مختلف شکوفا کنند.

وی با اشاره به حضور جوانان در مساجد در جامعه امروز افزود: ارتباط جوانان با خداوند از طریق حضور در مساجد بیشتر شده و ایمان ها محکمتر خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم برای برنامه ریزی مساجد با جنبه تربیتی و انسان سازی آن را مد نظر قرار دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×