» آرشیو » در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت فارس؛ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دستگاه اجرایی برگزیده شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4657 | ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲

در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت فارس؛ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دستگاه اجرایی برگزیده شد

پرتو جنوب

در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت که با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت و استاندار فارس برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در محور برگزیده دستگاه های اجرایی، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت صبح امروز، سی ام خرداد و همزمان با سالروز پیوند مقدس حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و با حضور دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، برگزار شد.

در این مراسم از تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حوزه جوانی جمعیت نیز تقدیر شد.

تقدیر از برگزیدگان محورهای خانواده، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، رسانه، مدیران و نخبگان، دیگر محور برگزاری این آئین بود.

همچنین در این آیین، از ۳۲ کارشناس حوزه خانواده و جوانی جمعیت در دستگاه های اجرایی استان فارس و ۶ فرماندار شهرستان های برتر استان فارس در این حوزه نیز تقدیر شدند.

اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت به همت دبیرخانه ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان فارس، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف ستاد خانواده و جوانی جمعیت شامل «افرایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج»، «افزایش آمار باروری به ویژه در خانواده های تک فرزند» و «کاهش سقط عمدی جنین» برگزار شد.

رونمایی از پوستر رویداد جوانی جمعیت فارس از دیگر بخش های این آیین بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×