» آرشیو » شهرداری شیراز برگزیده نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت
آرشیو - شهرستان
کد خبر:5144 | ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

شهرداری شیراز برگزیده نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت

پرتو جنوب

شهرداری شیراز در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت حائز رتبه برگزیده در محور دستگاه‌های اجرایی استان فارس شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در آیین اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت، که آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز نیز حضور داشت، از محمدحسن اسدی شهردار شیراز و معصومه جعفری مشاور امور بانوان و همچنین افسانه خواست خدایی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی این کلان‌شهر و رئیس کمیته زنان و خانواده در محور دستگاه‌های اجرایی برگزیده تجلیل شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت گفت: در زمینه مقوله جمعیت به محتوا و تولیدات رسانه ای نیاز داریم و در این راستا جشنواره ملی فیلم کوتاه و رسانه.های دیجیتال به همت این سازمان برگزار و پوستر آن در این آیین اختتامیه رونمایی شد.

محمدعلی چوبینی ضمن برشمردن اهداف برگزاری این جشنواره افزود: امیدوارم بتوانیم در راستای فرهنگسازی برای افزایش جمعیت و جبران خسران پیشین گامی برداریم و توجه هنرمندان و نخبگان را به مساله جمعیت جلب کنیم.

وی ادامه داد: امروز بحث جمعیت مؤلفه‌ای مهم در حوزه قدرت کشورها و جزو پنج مؤلفه اصلی در این زمینه محسوب می‌شود و کشورهای در حال توسعه، کشورهایی هستند که از این شاخص قدرت استفاده می کنند.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه در زمینه کنترل جمعیت ۳۰ سال کار فرهنگی شد، گفت: جبران این موضوع نیازمند کار فرهنگی و برنامه ریزی دقیق است. امروز نیاز است که مقوله جمعیت را به مساله مهم کشور و جز اولویت‌ها تبدیل کنیم و این اتفاق نیازمند یک کار همگانی و عزم جدی است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×