» آرشیو » حمایت مدیریت ارشد فارس از بخش خصوصی مطلوب است
آرشیو - سیاسی
کد خبر:17037 | ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۶

حمایت مدیریت ارشد فارس از بخش خصوصی مطلوب است

پرتو جنوب

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حمایت خوب و مطلوب مدیریت ارشد استان فارس از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی این استان هستیم.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محسن کوشش تبار، در ادامه سفر به استان فارس در حاشیه بازدید از کارخانه شیرپگاه فارس در جمع خبرنگاران افزود: تمام بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان فارس انجام می شود بیش از هرچیز امید، آینده روشن و تعامل خوب بین حوزه مدیریتی استان و بخش خصوصی را به تصویر می‌کشد. او اظهار کرد: تعاملات خوب و ارتباط مدیران و فعالان اقتصادی استان فارس نمود خوبی دارد و نمونه موفق آن واحد تولیدی پگاه فارس است که زمینه تولید بیش از ۱۶۰ محصول متنوع را با نوآوری و استفاده از مزیت های شرکت دانش بنیان شدن فراهم کرده و حتی در برخی محصولات توانسته در عرصه منطقه ای یکه تاز باشد.
وی گفت: واحد تولیدی پگاه فارس این باور را دارد که باید با یک چهره جدید در صنعت لبنی حضور پیدا کند و ما نیز از این نگاه استقبال می کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور افزود: این واحد تولیدی قطعا می‌تواند ایده‌های خوبی که دارد از جمله بحث پالایشگاه شیر را پیگیری کند و در منطقه با توجه به تقاضایی که برای محصولات آن وجود دارد به عنوان هاب لبنی مطرح شود.
کوشش تبار افزود: می‌کوشیم که طرح توسعه‌ای این کارخانه که مدیران آن در دستور کار دارند را دنبال کنیم و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این خصوص بحث و تبادل نظر داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×