» آرشیو » روزانه ۶۰ اتوبوس از بوشهر عازم مرز شلمچه می‌شود
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10552 | ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶

روزانه ۶۰ اتوبوس از بوشهر عازم مرز شلمچه می‌شود

پرتو جنوب

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: روزانه ۶۰ اتوبوس با هزار و ۵۰۰ مسافر از بوشهر عازم مرز شلمچه می‌شود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی شهابی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس به طور متوسط هزار و ۵۰۰ مسافر را از پایانه‌های بوشهر به مرز شلمچه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران استان بوشهر از مرز شلمچه انجام می‌شود، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود اوج سفرهای رفت به مرز شلمچه از یک هفته مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از یک روز قبل از اربعین تا ۲ روز بعد از آن خواهد بود.

شهابی از افزایش تردد خودروهای شخصی به محورهای غربی بوشهر به سمت استان خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر که طرح اربعین شروع شده، تردد خودروها در محورهای دیلم به هندیجان و بهبهان خوزستان به طور متوسط ۲۰ درصد رشد داشته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: جابجایی ایمن زائران اباعبدالله الحسین و سایر مسافران در اولویت همکاران زحمتکش ناوگان حمل و نقل عمومی استان است و مردم در صورت پیشنهاد و شکایت می‌توانند با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند تا پیگیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×