» آرشیو » مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز خبر داد: برگزاری شش دوره همایش پژوهشی علمی تجلیل از مادارن
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18653 | ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز خبر داد: برگزاری شش دوره همایش پژوهشی علمی تجلیل از مادارن

پرتو جنوب

برپایی بیش از ۸۰۰ هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره انس با فطرت

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره همایش مادران فاطمی که توسط این مرکز همزمان با روز مادر برگزار شد افزود: این همایش برای تجلیل از مادران و زنان برگزار شد و با گذشت ۶ دوره از برگزاری این همایش با مشارکت حوزه علمیه عذیریه خواهران ،شاهد اضافه شدن بعد علمی به این همایش هستیم .

حجت الاسلام حدائق با اشاره به اینکه بیش از صد نفر از بانوان به این همایش آثار علمی را ارسال کردند، یادآور شد: هر سال یک مزیت های مختلف به این همایش اضافه شده است.

او در ادامه از توزیع سه هزار پرس غذا برای افراد نیازمند توسط مبلغین حوزه علمیه منصوریه شیراز ویژه ایام میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد.

حجت الاسلام حدائق از برپایی جشن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و گفت: روز چهارم بهمن ماه مراسم تلبس و عمامه گذاری برگزار می شود.

 او در ادامه این نشست به دبستان «مهدوی» زیر مجموعه این حوزه علمیه برپا شده است که در ۲ بخش دخترانه و پسرانه فعالیت می کند و تمام کادر مدرسه دوره مهدوی گذرانده اند خاطر نشان کرد: متقاضیان پذیرش در دبستان را از طریق لینک ثبت نام که روی سایت حوزه علمیه منصوریه قرار می گیرد، می توانند ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت: ۱۵۰ مبلغ برادر و یکصد مبلغه خواهر در قرارگاه مدرسه علمیه منصوریه فعال هستند و ۱۱۰مبلغ هم بحث تبلیغات خود را در ایام میلاد حضرت زهرا (س) ثبت نام کردند و ۱۵هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع شد، موکب و ایستگاه های صلواتی در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برپا شد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: در ایام فاطمیه و میلاد حضرت زهرا (س) بیش از یکصد مراسم خانگی فاطمی برگزار شد و توزیع و طبخ غذا بین محبین و علاقمندان و عاشقان اهل بیت (ع) داشتیم که سه هزار دست غذا توزیع شده است.

وی از برپایی فعالیت های مشاوره ای خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره انس با فطرت برپا شده است.

خبرنگار و عکاس: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×