» حوادث » خوش حسابی، ترفند جدید کلاهبرداری شد
حوادث
کد خبر:25162 | ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹

خوش حسابی، ترفند جدید کلاهبرداری شد

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از بازداشت کاربری میانسال خبر داد که با ترفند (مشتری خوش حساب شرکت همراه اول) از شاکی کلاهبرداری کرده بود.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرهاد آراوند” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر گفت: با ارجاع پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از شاکی، رسیدگی به موضوع در پلیس فتا آغاز شد.
وی ادامه داد: شاکی در اظهاراتش به دریافت تماس تلفنی از شماره‌ای ناشناس اشاره کرد که وی را به عنوان مشتری خوش حساب شرکت همراه اول معرفی نموده و به درخواست تماس گیرنده، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای دریافت جایزه،به شماره حساب اعلامی واریز کرده است.

سرهنگ “آراوند” ادامه داد: ماموران پلیس فتا موفق شدند با بررسی فنی و مستندات موجود و همکاری متصدیان ۲ واحد صنفی طلافروشی در تهران، متهم که مردی ۶۵ ساله بود را شناسایی و در یکی از محله های تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

۶۰ هزار میلیارد کلاهبرداری در پرونده اعضای باند سرمایه‌گذاری

فرمانده انتظامی فسا از بازگشت وجه کلاهبرداری به شاکی و تحویل متهم به دادسرا اشاره و به شهروندان توصیه کرد تحت هیچ شرایطی به تماس‌هایی که شما را برنده مسابقه، مشتری خوش حساب شرکت‌های مختلف دولتی یا غیردولتی و … معرفی می‌نماید، توجهی ننموده و از واریز وجه با مراجعه به خودپرداز یا از طریق اینترنت بانک خودداری کنید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×