» آرشیو » با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛ بررسی مکان های پیشنهادی برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4758 | ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛ بررسی مکان های پیشنهادی برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی کازرون

پرتو جنوب

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مکان های پیشنهادی برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در کازرون بازدید کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در سفر به شهرستان کازرون، از چند مکان پیشنهادی برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در کازرون بازدید و بر لزوم توسعه و ارتقای حیطه های مختلف مجموعه آموزش سلامت در این شهرستان تاکید کرد.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به اهمیت تلاش برای راه اندازی رشته های تحصیلی حوزه سلامت در این شهرستان، از برنامه ریزی برای تحقق این امر از مقطع کارشناسی خبر داد.

او راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در کازرون را اقدامی ارزشمند خواند که نیازمند همراهی و مشارکت مسوولان شهرستان، همچنین سازمان ها و نهادهای مرتبط در این شهرستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارتقای آموزش سلامت در کازرون را راهکاری موثر در توسعه خدمات حوزه سلامت شهرستان ارزیابی کرد.

دکتر عباس رضاییان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محسن رازقی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر کامران راسخ مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان و مهندس ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه در این بازدید، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×