» آرشیو » نشست شورای مدیران دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:2421 | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶

نشست شورای مدیران دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

پرتو جنوب

نشست شورای مدیران دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار و پیرامون مسائل مختلف دانشگاه و چشم‌اندازهای پیش‌روی آن گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس این دانشگاه به ارایه گزارشی از دستاوردهای محقق شده و همچنین بسترسازی‌های ایجاد شده جهت دستیابی به چشم‌اندازهای توسعه‌ای این دانشگاه پرداخت و خاطر نشان نمود: در مسیر دستیابی به چشم‌اندازهای مدیریتی، دستاوردهای قابل توجهی داشته ایم. اکنون سند راهبردی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با چشم‌اندازهای توسعه‌ای و متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی منطقه و مطالبات عمومی مردم شریف شهرستان کازرون به تصویب رسیده و در دستور کار اجرایی دانشگاه قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان نمود: در افق‌های کاری جدید دانشگاه، افزایش توان مهارتی دانشجویان جهت کمک به حل مسئله اشتغال، توسعۀ مراودات علمی، پژوهشی، فرهنگی و… با دانشگاه‌ها و نهادهای متولی در منطقه، بسترسازی برای تقویت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب مرکز نوآوری انرژی و مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان کازرون، تحرک بیشتر در حوزه ارتباط دانشگاه و صنعت، نقش‌آفرینی بیشتر همکاران هیئت علمی در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی برون و درون دانشگاهی، اهتمام جدی در جهت راه‌اندازی مجلات علمی و پژوهشی و… از جملۀ موارد ترسیم شده‌ای هستند که امیدواریم با بسترهای مناسبی که ایجاد شده و همت مضاعف دانشگاهیان و همراهی مسئولان مربوطه، منجر به دستیابی به موفقیت‌های مطلوبی شود.
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین از آمادگی این دانشگاه جهت انعقاد توافقنامه با شرکت‌ها و صنایع مستقر در کازرون با هدف انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پرورش نیروی کارشناس مورد نیاز این شرکت‌ها و صنایع براساس ساز و کارهای بورسیه‌ای خبر داد.
گفتنی است در ادامۀ این نشست، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، معاونان و مدیران این دانشگاه به بیان مسائل مختلف پیش‌روی دانشگاه و طرح پیشنهادهایی برای کمک به حل آنها و تقویت مسیر حرکت دانشگاه سلمان فارسی کازرون پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×