» آرشیو » دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ظرفیت الگو شدن برای دانشگاه های کشور دارد
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19580 | ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ظرفیت الگو شدن برای دانشگاه های کشور دارد

پرتو جنوب

مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز طی نشست هم اندیشی با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ظرفیت الگو شدن برای دانشگاه های کشور دارد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علی اصغر رکوفیان» در این نشست ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و دانشجویی مجموعه سلامت استان، پیرامون دغدغه های رفاهی و فرهنگی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، پیش بینی ها و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف قرارگاه جوانی جمعیت، اجرای طرح عفاف و حجاب در دانشگاه و مراکز زیرمجموعه، مطالبی عنوان کرد.
او با ارایه تجارب و اقدامات انجام شده در حوزه های فرهنگی، دانشجویی و آموزشی، بر بهره گیری از زندگی نامه اساتید برجسته و شهدا برای تبیین و توسعه اقدامات فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان استان با نگاه روایت پیشرفت، جهاد تبیین و امید آفرینی در جوانان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشرو در مداخله درمانی آسیب های اجتماعی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن تاکید بر همراهی و همدلی مسوولان دانشگاه در اجرای اقدامات جدید در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و رفاهی، پیرامون آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه سخن گفت.
دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام موارد مختلف اقدامات و فعالیت های انجام شده از حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در پیاده روی بزرگ اربعین با بیشترین آمار اعزام به کربلا در بین دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از جمله اقدامات در این زمینه برشمرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از شرکت حدود ۴۵۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف سال جاری خبر داد و گفت: توسعه فضای فیزیکی خوابگاهی و آموزشی، در اولویت دستور کار مسوولان دانشگاه و استان قرار دارد.
این نشست ظهر امروز دوشنبه، نهم بهمن ۱۴۰۲ با حضور دکتر «محمدحسین انباردار»، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و دیگر مدیران ارشد، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×