» آرشیو »  درخشش آبفا شیراز برای سومین سال متوالی
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12353 | ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷

 درخشش آبفا شیراز برای سومین سال متوالی

پرتو جنوب

آبفا شیراز، مقام نخست جشنواره شهید رجایی را از آن خود کرد.

 شرکت آب و فاضلاب شیراز برای سومین سال متوالی بعنوان دستگاه برگزیده استان فارس، در بیست و ششمین جشنواره‌ شهید رجایی انتخاب شد.

 به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس از تلاش های موثر آبفا شیراز جهت گذر از تنش های آبی فصل گرم قدردانی و اقدامات آبفا در حوزه ی روستایی را بی سابقه عنوان کرد.

 در متن لوح تقدیری که استاندار فارس بعنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی به بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز اهدا کرد، آمده است: از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از 《 ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان》در مجموع امتیاز《شاخص های عمومی و اختصاصی》رتبه برتر را کسب نموده اید، بدینوسیله از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام همکاران محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه ی راه اصلاح نظام اداری، تقدیر بعمل می آید.

همچنین در این مراسم محمد علی طاهر دوست، معاون برنامه ریزی و توسعه ی سرمایه گذاری، لیلا کریمی، مدیر بودجه و برنامه ریزی و عظیمه مظفری، رئیس اداره ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن دریافت لوح تقدیر بعنوان《 عضو موثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ 》تجلیل شدند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×