» آرشیو » توقیف چهار دستگاه غیرمجاز زیبایی در آرایشگاه های زنانه کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9910 | ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

توقیف چهار دستگاه غیرمجاز زیبایی در آرایشگاه های زنانه کازرون

پرتو جنوب

با تلاش کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان کازرون چهار دستگاه غیرمجاز زیبایی در آرایشگاه های زنانه این شهرستان توقیف شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس سلامت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان گفت: در بازدید کارشناسان سلامت محیط از آرایشگاه ها، سه دستگاه غیرمجاز پاکسازی صورت، یک دستگاه فتوتراپی و وسایل مربوط به تزریق ژل و بوتاکس توقیف و تعدادی رنگ موی تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم شد.

مهندس اکرم عفیفیان با بیان اینکه تزریق ژل و انجام بوتاکس از سوی افراد غیرحرفه ای دخالت در امور پزشکی محسوب می شود و می تواند عوارض جبران ناپذیری برای مراجعان به آرایشگاه ها به همراه داشته باشد، از اعمال برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه خبر داد.

او ضمن تاکید بر منع استفاده از رنگ موهای تاریخ مصرف گذشته به دلیل ایجاد عوارض بر روی پوست و مو، نسبت به برخورد قانونی با آرایشگران متخلف برابر آیین نامه مقررات بهداشتی و ارجاع به مراجع قضایی هشدار داد و از شهروندان خواست موارد تخلفات بهداشتی را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×