» حوادث » دستگيري عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی
حوادث
کد خبر:48686 | ۲ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۴:۰۱

دستگيري عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی

پرتو جنوب 0

جانشین فرمانده انتظامي شیراز از دستگيري عامل اخلال در نظم و امنيت عمومی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرهام عسکری” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پي دريافت گزارشی مبني بر قدرت نمايي ، نزاع و درگيري و مزاحمت براي شهروندان توسط يک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در بخش “ارژن”، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مرجع قضائي به سرعت محل اختفا متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

عسکری با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، خاطر نشان کرد: هر کس به هر طريقي بخواهد نظم و امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند، با برخورد قاطع و قانوني پليس مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×