» حوادث » دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در شیراز
حوادث
کد خبر:22020 | ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در شیراز

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سردار ” فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: فیلمی در فضای مجازی انتشار که در آن راننده یک سواری ۲۰۶ با در دست گرفتن قمه برای راننده خودرو پراید مزاحمت و وی را تهدید می‌کند که شهروندان درخواست کمک از پلیس برای دستگیری و برخورد قاطع با آن می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شیراز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۴۰ کیلو حشیش از منزل قاچاقچی

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: خودروی متهم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
سردار “شجاعی” ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×