» آرشیو » دستگیری باند سارقان با ۳۴ فقره سرقت از یزد، شیراز، ممسنی و لارستان
آرشیو - حوادث
کد خبر:18436 | ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۷

دستگیری باند سارقان با ۳۴ فقره سرقت از یزد، شیراز، ممسنی و لارستان

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در حرکت و کشف ۳۴ فقره سرقت منزل خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی لارستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از بررسی صحنه‌های سرقت محرز گردید که باندی متشکل از سارقین سابقه‌دار حرفه‌ای منزل در حرکت، به صورت سریالی پس از سرقت پلاک‌های خودرو شهروندان و نصب بر روی خودرویی دیگر، اقدام به سرقت منازل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

 کشف ۴ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ نفر سارق حرقه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند.
سرهنگ “یوسفی” با اشاره به اینکه متهمان پس از مواجه شدن با مستندات پلیس، به ۳۴ فقره سرقت از منازل و پلاک‌های خودرو اقرا کردند، اظهار داشت: سارقان در شهرهای شیراز، ممسنی و استان یزد نیز سابقه سرقت داشته‌اند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌ها متهمان اموالی از قیبل اسلحه شکاری دولول، دوربین شکاری، ساعت مچی، مدارک هویتی، عطر و ادکلن و تعدادی پلاک مسروقه کشف شد، تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی به خانواده‌ها توصیه کرد: استفاده از دوربین‌های پایش تصویری، تجهیزات هشدار دهنده و درب‌های ضد سرقت می‌تواند در پیشگیری از سرقت منزل مفید و موثر باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×