» حوادث » دستگیری راننده فراری عامل فوت عابر پیاده در قلات
حوادث
کد خبر:26739 | ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳

دستگیری راننده فراری عامل فوت عابر پیاده در قلات

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عامل سانحه رانندگی که باعث فوت و مجروح شدن ۲ نفر عابر پیاده در روستای “قلات” شده بود، خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: بیست و هشتم خردادماه سال جاری در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و همچنین سانحه رانندگی منجر به فوت در بافت قدیم روستای “قلات” شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد تعدادی جوان که حالت طبیعی نیز نداشته‌اند به دلایل اختلافات محله‌ای با یکدیگر درگیر شده و  یکی از آنها (جوان ۳۳ ساله) سوار بر خودرو وانت KMC شده و از صحنه فرار می‌نماید و در طول مسیر با تعدادی خودرو و همچنین ۲ نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قتل پدرزن با کلت کمری

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص عابرین پیاده که ۲ مرد جوان ۳۳ و ۳۵ ساله بوده‌اند یکی فوت و دیگری مجروح می‌شوند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و خودروی مورد نظر در کمترین زمان ممکن توقیف و راننده نیز دستگیر می‌شود.

سرهنگ “زراعتیان” ضمن اشاره به اینکه فرد مصدوم با اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×