» آرشیو » دستگیری باند سارقان باغ های “بخش ارژن”
آرشیو - حوادث
کد خبر:17206 | ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۱۸

دستگیری باند سارقان باغ های “بخش ارژن”

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان باغات با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در “بخش ارژن” خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های محدوده “بخش ارژن”، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی گفت: مأموران انتظامی بخش ارژن با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق ‌حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را در یکی از باغات شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل پمپ آب، کف کش، دینام، پیک نیک، کپسول گاز و … کشف شد.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت وسایل از باغات اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی از اهالی محل در حال سکونت بخش ارژن درخواست کرد، چنانچه اموالی (اموال ذکر شده بالا) از آنان سرقت شده جهت شناسایی و مشاهده وسایل خود به فرماندهی انتظامی بخش “ارژن” مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×