» آرشیو » دستگیری عامل چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت در کوه‌چنار
آرشیو - حوادث
کد خبر:20608 | ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹

دستگیری عامل چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت در کوه‌چنار

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری عامل چاقوکشی، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حسینعلی شیروانی” در گفت‌و‌گو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری همراه با چاقوکشی در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عامل درگیری به دلایل شخصی با ۲ نفر درگیر و پس از چاقو کشی و جراحت یکی از آنها، موجب اخلال و رعب و وحشت شهروندان شده و پس از رسیدن مامورین از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

 دستگیری سارقان و کشف ۴۰ فقره سرقت در کوه‌چنار

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با هماهنگی قضایی اختفاء متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ “شیروانی” با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و افراد هنجارشکن را نخواهد داد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی مجموعه انتظامی و دستگاه های امنیتی روبرو خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×