» آرشیو » دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت در مرودشت
آرشیو - حوادث
کد خبر:9977 | ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۴

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت در مرودشت

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتر از ۴۸ ساعت دریکی از محلات این شهرستان خبرداد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرشید زینلی، در تشریح این خبر گفت: دو روز پیش (۲۸ مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری به قتل رسانده و متواری گردید که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغازشد.
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز کشف کردند.
سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ ساله به قتل جوان ۲۶ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که دراین راستا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی قرارگیرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×