» آرشیو » دستگیری ۳ برادر سارق در کوهچنار
آرشیو - حوادث
کد خبر:18737 | ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴

دستگیری ۳ برادر سارق در کوهچنار

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری ۳ برادر سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به ۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حسینعلی شیروانی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.
وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های مختلف در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از شیوه‌های فنی موفق شدند ۳ نفر سارق که برادر هم بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی از اعتراف برادران سارق به ۸ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و عمومی، کابل و تجهیزات مخابراتی خبر داد و افزود: متهمان ۲۱، ۲۶ و ۲۸ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
سرهنگ “شیروانی” از مردم خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×