» آرشیو » در حاشیه دهمین میزخدمت جوانان مطرح شد: جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی وارد شوند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14508 | ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷

در حاشیه دهمین میزخدمت جوانان مطرح شد: جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی وارد شوند

پرتو جنوب

استاندار فارس در حاشیه دهمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان گفت: زمینه اشتغال جوانان در محیط های تولیدی و صنعتی فراهم است لذا جوانان به اشتغال در این واحدها ورود کنند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمد هادی پیش ازظهر امروز با حضور در مسجد دانشگاه شیراز در قالب دهمین میز خدمت تخصصی ویژه جوانان و دانشجویان، پای حل مشکلات جوانان استان فارسی نشست.

استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت، گفت: بنا را بر این گذاشته ام که با دانشجویان و جوانان زیر چهل سال را، در آخرین هفته هرماه در قالب میز خدمت ملاقات تا نسبت به حل مسائل و مشکلات ایشان اقدام کنیم.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه اشتغال بیشترین تقاضای جوانان است، اظهار داشت: در صورت تمایل به کار در واحدهای تولیدی و اقتصادی، زمینه فراهم است؛ از جوانان می خواهم به عرصه اشتغال در محیط های تولیدی وارد شوند.

وی افزود: صاحبان صنایع و بنگاه های تولیدی نیز زمینه پیشرفت و ارتقاء سطح جوانان را در محیط کار فراهم می کنند.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت آموزش متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: باهمکاری بنیاد نخبگان استات، دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و اتاق فکر دانش بنیان استانداری، جوانان نخبه و با استعداد، در زمان تحصیل بورسیه می شوند تا علاوه بر حمایت از آن ها در زمان تحصیل، شغل پس از فراغت از آموزش عالی نیز مشخص باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×