» حوادث » ديدار فرمانده انتظامي استان فارس با مردم در 197
حوادث
کد خبر:31417 | ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱

ديدار فرمانده انتظامي استان فارس با مردم در 197

پرتو جنوب 0

فرمانده انتظامي استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديك با مردم ديدار و به مشکلات انتظامي آن ها رسيدگي کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، در راستاي تكريم ارباب رجوع، سردار “رهام بخش حبيبي” فرمانده انتظامي استان فارس ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديک با تعدادي از مردم ديدار و به مشکلات انتظامي آنان رسيدگي کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×