» اجتماعی » ديدار فرمانده انتظامي فارس با شهروندان در نظارت همگاني بازرسي 197
اجتماعی
کد خبر:35487 | ۱۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲

ديدار فرمانده انتظامي فارس با شهروندان در نظارت همگاني بازرسي 197

پرتو جنوب 0

فرمانده انتظامي استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني بازرسي(197)، از نزديك با تعدادي از شهروندان ديدار و به مشکلات آنان رسيدگي کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، در راستاي تكريم ارباب رجوع، سردار “رهام بخش حبيبي” فرمانده انتظامي استان فارس و تعدادي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي با حضور در دفتر نظارت همگاني (197)، از نزديك با مردم ديدار نمودند و مطالبات آنها مورد بررسي قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×