» آرشیو » دیدار تعاملی و هم اندیشی پلیس کازرون با ۴۰۰ نفر از معتمدین شهرستان
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20446 | ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴

دیدار تعاملی و هم اندیشی پلیس کازرون با ۴۰۰ نفر از معتمدین شهرستان

پرتو جنوب

نشست هماهنگی، تعامل و هم اندیشی با بیش از ۴۰۰ نفر از معتمدین و متنفذین ولایت‌مدار این شهرستان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین، فرمانده انتظامی کازرون و معتمدین و متنفذین در سالن شهید عسکری برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در این نشست بیان کرد: نقش معتمدین و متنفذین در برقراری هر چه بهتر امنیت در سطح شهرستان همیشه پر رنگ بوده و ما را در تمامی ماموریت‌ها و رخدادهای اجتماعی همراهی کرده‌اند و جا دارد از همه شما تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: رسالت اصلی ما در برابر کسانی که با القاء دروغ از سوی دشمن دچار یاس و ناامیدی و دوگانگی شده‌اند، هدایت گری، روشنگری و جهاد تبئین است.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری راهپیمایی ۲۲ بهمن در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه کشور آمریکا و هم پیمانان به دنبال تفرقه هستند و رسالت اصلی ما روشنگری است، گفت: حضور ما در انتخابات در مرحله اول یاس و ناامیدی دشمن است و در مرحله دوم تجدید میثاق با ولایت با انتخاب درست و با تدبیر و تفکر است.
وی اظهار داشت: در کنار ما باشید و شما ولی نعمت ما هستید، از ما مطالبه کنید. نقش شما همیشه پر رنگ بوده و بازوان ما در برقراری امنیت هستید و قطعا مسائل و مشکلات مردم عزیز را با همراهی و همکاری شما دنبال خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×