» آرشیو » فرآیندهای مطلوب، ارزشمندی اقدامات پلیس است
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:16517 | ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۴

فرآیندهای مطلوب، ارزشمندی اقدامات پلیس است

پرتو جنوب

رئیس بازرسی کل فراجا، گفت: انجام فرآیندها باید به نتیجه و اهداف مطلوب منجر گردد و در این صورت است که اقدامات ارزشمند می شود.
به گزارش پرتو جنوب بقه نقل از خبرگزاری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه افتتاحیه و هماهنگی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز، اظهار داشت: نظارت ستادی یکی از برنامه های محوری بازرسی کل است که با کمک ستاد فراجا انجام می پذیرد و در این مأموریت تلاش می شود که شرایط مجموعه انتظامی در استان ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برای فرمانده کل انتظامی کشور مانیتور گردد.
سردار معصوم بیگی تصریح کرد: موضوع امنیت تعطیل بردار نیست و حافظان امنیت نیز بدون وقفه مأموریت های خود را انجام می دهند، بنابراین در این راستا امر نظارت باید مستمر باشد.


وی با تشریح اهداف نظارت ستادی، افزود: رویکرد اصلاحی و آموزشی در نظارت ستادی از رده های انتظامی مد نظر است.
رئیس بازرسی کل فراجا رویکرد نظارت را برجسته سازی نقاط قوت، رفع موانع و مشکلات آموزشی و اصلاح فرآیندهای معیوب و نقاط ضعف احتمالی عنوان کرد و گفت: در این خصوص هنر آن است که بتوانیم راه حل برون رفت و تقویت نقاط ضعف را بیابیم و ارائه دهیم.
سردار معصوم بیگی با تأکید بر نتیجه محور بودن بازرسی ها و نظارت ها، تأکید کرد: انجام فرآیندها باید به نتیجه و اهداف مطلوب منجر گردد و در این صورت است که اقدامات ارزشمند می شود.
وی با تأکید بر توجه ویژه به اقدامات ابتکاری و خلاقانه، گفت: سرمایه انسانی باارزش ترین منابع یک سازمان انتظامی است و به تبع آن یک سرمایه انسانی خلاق و مبتکر بسیار ارزشمند و مهم است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یکی از مولفه های اصلی اقتدار فراجا، سرمایه اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.
رئیس بازرسی کل فراجا ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان فارس، گفت: از سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان به عنوان فرمانده ای مقتدر و پر تحرک که در عملیات های انتظامی و به ویژه در عملیات اخیر رهایی گروگان در شهر شیراز به موقع و سنجیده عمل کردند، تقدیر و تشکر دارم.
در ابتدای این جلسه، سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان ارائه داد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×