» آرشیو » رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛ اثرگذاری بازدیدهای نظارتی از مناطق
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13458 | ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛ اثرگذاری بازدیدهای نظارتی از مناطق

پرتو جنوب

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در سومین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه، سازمان‌ها، معاونت‌ها و دیگر دوایر شهرداری این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید، بر اثرگذاری این بازدیدها تأکید کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ در سومین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه، سازمان‌ها، معاونت‌ها و دیگر دوایر شهرداری شیراز به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید، از منطقه ۱۱ شهرداری بازدید شد.

ابراز امیدواری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از اثرگذاری بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید اظهار کرد: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره‌ به‌چهره با شهروندان و کارکنان تلاشگر شهرداری در منطقه ۱۱ اختصاص یافت که تعداد زیادی از شهروندان‌ مسائل، موانع و مشکلات خود را مطرح کردند و تصمیمات و جواب‌های مثبت و خوبی گرفته شد.

سید ابراهیم حسینی عنوان کرد: در معیت شهردار و برخی اعضای شورا و شهرداری از قسمت‌های مختلف منطقه ۱۱ بازدید شد و با دیدار و سرکشی همکارانمان در این منطقه و شنیدن موضوعات، مسائل، مشکلات و پیشنهادها و انتقادات آنان امیدواریم در مجموع زمینه رضایتمندی این عزیزان را فراهم کرده باشیم.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز در این بازدید از دیدار نمایندگان یاوران شوراها با اعضای شورا و شهردار این کلان‌شهر خبر داد و گفت: در این جلسه، پیشنهاداتی توسط نمایندگان یاوران شوراها مطرح شد که از طرف مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مقبول واقع شد.

او گفت: در قسمت پایانی بازدید، شاهد گزارش شهردار منطقه ۱۱ و معاونین بودیم که جمع.بندی خوبی صورت گرفت و امیدواریم در ماه‌های آینده آثار خوب این تصمیمات را در سطح این منطقه ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن بیان وضعیت خوب و قابل قبول منطقه، از شهردار منطقه ۱۱، برخی خواسته‌های یاوران شورا نظیر به‌روزکردن بوستان ارغوان، رفع مشکل خیابان شهید بنیانی به دلیل تردد زیاد کامیون‌ها، بی‌بهره بودن خیابان ریاستی خیابان قناعت‌پیشه از پوشش فضای سبز و راه‌ اندازی دوباره فرهنگسرای رسانه را خواستار و عنوان کرد: قطعا برآورده کردن خواسته‌های مردم در این منطقه رضایت‌مندی را به دنبال خواهد داشت.

نبض شهرداری منطقه ۱۱ به خوبی می‌زند

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: در سلسله بازدیدهای نظارتی هفتگی، مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف خصوصا مناطق شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدحسن اسدی عنوان کرد: رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری شیراز حاضر می‌شوند و مردم و همکاران منطقه به صورت رو در رو و بدون واسطه موضوعات مختلف اعم از تقاضاها، مسائل و مشکلات خود را مطرح می کنند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به اتخاذ تصمیم در همان منطقه اشاره و تصریح کرد: تاکنون از نتایج خوبی که از این بازدیدها به‌دست آمده است، رضایت داشته است.

او همچنین با ابراز رضایت از سکانداری شهرداری منطقه ۱۱ گفت: نبض شهرداری این منطقه به خوبی می‌زند.

ارتباط مستقیم مردم با مسئولین هدف از برگزاری بازدیدهای نظارتی است

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید در راستای اجرای برنامه‌های مردم محور و حضور در میز خدمت منطقه ۱۱ اظهار کرد: در سومین بازدید از منطقه ۱۱ در قالب میز خدمت، به صورت حضوری در خدمت کارکنان منطقه، مراجعین و شهروندان بودیم که مسائل و مشکلات و درخواست های شهروندان بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

محمدتقی تذروی گفت: هدف از این بازدیدها، ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است.

مشارکت شهروندان در اداره شهر، از دغدغه‌های شورای ششم بوده است

سخنگو و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در سومین بازدید نظارتی با حضور در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز گفت: تمام دغدغه شورای ششم با همراهی و همکاری شهرداری، ارتباط تنگاتنگ با سرمایه اجتماعی است؛ اینکه مردم به راحتی مشکلاتشان را با مدیران ارشد شهری در میان گذاشته و به صورت حضوری برای مشکلات آنها اتخاذ تصمیم شود.

سیده مریم حسینی با بیان اینکه حضور مردم در این میزهای خدمت باعث مشارکت مردم در رفع مسائل و مشکلات شهری خواهد شد، گفت: همه ما خدمتگزاران مردم هستیم و آن حسی که باید بین مردم و مسئولین باشد در این بازدیدها و دیدارها ایجاد شده و مردم خود را همراه و هم فکر با مدیریت شهری دانسته و قطعا آن زمان است که تصمیم‌گیری برای تمام سطوح شهری مثبت.تر و موثرتر خواهد بود.

او بیان کرد: مشارکت مردم یک موضوع وسیعی است که بخش‌های مختلفی از حوزه فرهنگی و اجتماعی گرفته تا حوزه خدمات شهری شهری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز مشارکت شهروندان در تعیین و اولویت‌بندی پروژه‌های شهری و یا پیشنهاداتی که برای بهبود وضعیت زندگی در محله‌های خود ارائه می‌دهند، نخستین گام برای جلب اعتماد مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: حضور مردم در مناطق یازده‌گانه شهرداری در این بازدیدها پررنگ.تر شود.

صدور پروانه و سرعت پاسخگویی در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز رشد قابل توجهی داشته است

شهردار منطقه ۱۱ شیراز نیز در حاشیه این بازدید گفت: در میز خدمت که با پاسخگویی به ارباب رجوع همراه بود، به بررسی مشکلات عمده پیمانکاران و مراجعان مردمی پرداخته شد.

علی فراشاییان در رابطه با مسائل شهرسازی افزود: چند مشکل شهرسازی که در منطقه وجود داشت با تصمیم‌گیری در این میز خدمت حل شد.

او با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد پروژه‌ها عنوان کرد: پروژه باغ بانوان مهربانو همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص) افتتاح و به بهره‌برداری رسید، پروژه‌های محرومیت‌زدایی خصوصا پروژه پودنک آماده بهره‌برداری است و رضایتمندی بسیار زیاد مردمی داشته است و بیشتر پروژه‌های عمرانی منطقه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: آمار صدور پروانه و سرعت پاسخگویی رشد قابل توجهی داشته است.

فراشاییان بیان کرد: در این منطقه تلاش بر این است که بوستان‌های قدیمی مانند پارک ارغوان رسیدگی و احیا شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×