» آرشیو » رای اولی ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات هستند
آرشیو - سیاسی - شهرستان
کد خبر:19445 | ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹

رای اولی ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات هستند

پرتو جنوب

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: رای اولی ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات هستند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با سفر به شهرستان کازرون و درجمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در استان آماده و بر اساس آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقاط ضعف و قوت نیز بررسی شده است.

رضایی افزود: در بحث عوامل اجرایی انتخابات به ویژه نمایندگان فرماندار، استفاده از نیروهای جوان، توانمند و با انگیزه مورد تأکید قرار گرفته است.
وی به مرحله تبلیغی و تبیینی انتخابات اشاره کرد و افزود: لازمه کار انتخابات اعلام این موضوع و حضور مردم در ایجاد شور انتخاباتی و نقش آن در حفظ آرامش و امنیت جامعه باید تبیین شود.

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری فارس تصریح کرد: با اجرای طرح سفیر سلامت در روز رای گیری ازظرفیت رای اولی ها و دانشجویان در برگزاری انتخابات استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از جوانان و دانش آموزان در اجرای انتخابات گفت: مشارکت دانش‌آموزان در انتخابات در حضور پر شور و حداکثری نقش مهمی دارد بنابراین شناخت رفتاری رأی اولی‌ها، گام اول بسترسازی حضور آن‌ها در انتخابات است.
رضایی اظهار کرد: هجمه‌های زیاد دشمنان و بدخواهان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات همیشه وجود داشته و خواهد داشت، بنابراین ترغیب جامعه برای مشارکت در انتخابات ضروری است‌.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×