» فرهنگی هنری » رضا داوودنژاد درگذشت
فرهنگی هنری
کد خبر:22680 | ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸

رضا داوودنژاد درگذشت

پرتو جنوب

رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا داوودنژاد فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی پناه» شروع کرد طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی، چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی رویا» و … بازی کرد. او در سریال‌های خاطره انگیزی، چون ««پشت کنکوری ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

محمدرضا حیدری مسئول روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز در توضیحاتی در خصوص علت فوت رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: این بازیگر قبلاً در این مرکز درمانی پیوند کبد انجام داده و طی یک ماه اخیر به علت انجام این عمل و مشکلاتی که برای او ایجاد شده بود در بیمارستان پیوند اعضای شیراز بستری بود.

حیدری اضافه کرد: داوودنژاد به علت نارسایی کبدی در سال‌های اخیر ۲ بار عمل پیوند انجام داده بود، اما حدود یک ماه پیش با علائمی شامل بهم ریختگی آنزیم‌های کبدی به این بیمارستان مراجعه و بستری شده بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×