» شهرستان » رفع نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان کازرون سرعت می‌گیرد
شهرستان
کد خبر:24173 | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان کازرون سرعت می‌گیرد

پرتو جنوب

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان کازرون سرعت می‌گیرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دادگستری کازرون، روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت با حضور کارشناسان معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، نماینده شورای ترافیک استانداری، نماینده اداره راهداری استان فارس، دادستان شهرستان کازرون و اعضای شورای ترافیک شهرستان کازرون، بازدیدی از نقاط حادثه خیز از پیش تعیین شده صورت پذیرفت.

در این بازدید چهارساعته که با حضور و مشارکت ادارات متولی و کارشناسان استانی و شهرستانی صورت گرفت، تصمیماتی برای رفع نواقص و مشکلات آنها اتخاذ شد.

شایان ذکر است با توجه به وقوع تصادف و فوت چندین نفر از شهروندان در نقاط حادثه خیز برون شهری و حوادث ترافیکی درون شهری طی سنوات اخیر تاکنون دستگاه قضایی مصمم گردید با مشارکت ادارات مرکز استان و شهرستان نسبت به بازدید میدانی از محل های مربوطه اقدام نماید.

در بازدید صورت گرفته مقرر شد ادارات متولی نسبت به اقدامات پیشگیرانه فوری و کوتاه مدت از قبیل نصب سرعتکاه، علائم هشدار دهنده، مسدود نمودن بریدگی های غیرضروری و اضافی، نصب چراغ راهنمایی، برج نوری، دوربین های کنترل سرعت، ارتقا روشنایی معابر و… اقدام کنند.

نکته قابل توجه در بازدید صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی، همکاری و اتحاد متفق القول ادارات جهت حل مشکل بود تا کار اصلاح نقاط حادثه خیز هرچه سریعتر انجام گیرد.

در پایان بازدید کلیه ادارات شرکت کننده در جلسه شورای ترافیک در محل فرمانداری شهرستان کازرون شرکت نمودند و مصوبات بازدید تصویب و جهت اجرا به اعضا ابلاغ گردید.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×