» ورزشی » رقابت های هندبال نوجوانان پسر آسیا در شیراز بر گزار می شود
ورزشی
کد خبر:22854 | ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳

رقابت های هندبال نوجوانان پسر آسیا در شیراز بر گزار می شود

پرتو جنوب

سرپرست ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: کنفدراسیون هندبال آسیا شهر شیراز را به عنوان میزبان مسابقات هندبال نوجوانان پسر آسیا معرفی کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس؛ رحیم خداجو گفت: هم اینک سالن های دانشگاه آزاد و عمران شهرصدرا شیراز آماده برگزاری این مسابقات است و سعی داریم با توجه به زمان شروع این بازیها ( شهریورماه) آن را در سالن ۶ هزار نفره شهید سلیمانی شیراز بر گزار کنیم.

اعتبارات بسیار خوب دور دوم سفر رییس جمهور

وی اضافه کرد: اعتبارات بسیار خوبی از دور دوم سفر ریاست جمهور به فارس برای تکمیل پروژه های بزرگ شیراز منظور شده از آنجا که قرار است این اعتبارات توسط وزارت نفت پرداخت شود از این رو بعد از تعطیلات نوروز جلسه ای با بابک دارابی مشاور اجتماعی وزارت نفت داریم و از این سالن بازدیدخواهد کرد.

انتظار از سازمان برنامه و بودجه

سرپرست ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: انتظار داریم سازمان برنامه ردیف بودجه اعتبارات عمرانی ورزش را به استان اختصاص دهد تا بتوانیم هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام این استان که افزون بر ۵۰۰ عدد است را تکمیل کنیم.

حمایت استاندار فارس از میزبانی هندبال آسیا

خدا جو ضمن تشکر از دکتر ایمانیه استاندار فارس نیز گفت: استاندار ورزش دوست فارس از میزبانی شیراز برای مسابقات هندبال آسیا حمایت کرد ضمن اینکه ایشان مرتب پیگیر مشکلات ورزش به ویژه در زیر ساخت ها هستند.

وی بیان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه سیستم صوت، نور، محوطه اطراف سالن ۶ هزار نفره به اتمام خواهد رسید و برای سیستم برق فشار قوی پیمانکار آن مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال طلبکار است که با پرداخت آن مشکل برق فشار قوی هم حل خواهد شد.

دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد.

تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم های هند و عراق همگروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×