» آرشیو » رقابت ۸۸۸ نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس آغاز شد
آرشیو - سیاسی
کد خبر:21111 | ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹

رقابت ۸۸۸ نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس آغاز شد

پرتو جنوب

تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ رییس ستاد انتخابات فارس گفت: پس از سه ماه بررسی‌ صلاحیت داوطلبان از سوی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، تاکنون ۸۸۸ داوطلب در استان فارس برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

 ۶ نفر برای تصدی نمایندگی فارس در خبرگان رقابت می کنند

اسماعیل قزل سفلی افزود: براساس ماده ۷۴ قانون جدید، دستگاه های اجرایی مکلف شده اند، فهرست امکانات و ظرفیت ها، اعم از سالن های همایش و تجمعات را در اختیار نامزدها (در چارچوب جدول زمانبندی و به صورت عادلانه) قرار دهند.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداها برای نخستین بار می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی، معرفی خود و برنامه‌هایشان به مردم استفاده کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×