» آرشیو » گردهمایی روسا و نواب هیات های ورزشی با حضور استاندار فارس
آرشیو - ورزشی
کد خبر:13522 | ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

گردهمایی روسا و نواب هیات های ورزشی با حضور استاندار فارس

پرتو جنوب

مسوولین ورزش استان فارس، روسا و نواب رییس هیات های ورزشی فارس و شهرستان شیراز در نشستی دغدغه ها و نظرات خود را در خصوص توسعه ورزش استان با استاندار فارس مطرح کردند .
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش، گردهمایی روسا و نواب رییس هیات های ورزشی استان و شهرستان شیراز صبح امروز جمعه ۱۴ مهر ماه با حضور استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیر کل ورزش و جوانان با تقدیر از استاندار فارس گفت: استان فارس با تلاش مجموعه دست‌اندرکاران هیات های ورزشی توانست برای نخستین بار مقام دوم رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور را پس از استان تهران از آن خود کند که این مهم نشان از تلاش ویژه مسئولین ورزش استان ، روسا و اعضا هیات های ورزشی است و کسب این موفقیت ارزشمند جای قدردانی و سپاس دارد.
برگزیده شدن اداره کل ورزش و جوانان فارس در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر حوزه عفاف و حجاب از دیگر موفقیت‌های بود که دکتر محمد مهدی سرفراز شکوهی به آن اشاره کرد و افزود: امروز مدیریت ورزش استان به دست برادران و خواهران متعهد ، متدین ، متخصص و اهل پاسداشت عفاف و حجاب قرار گرفته است و این راه در عرصه خدمت رسانی اجتماعی، نشاط آفرینی و پاسداشت حریم عفت و حیا اجتماعی با قوه و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: ۴۸۰ پروژه ورزشی در سطح استان در حال ساخت میباشد و هیچکدام از این پروژه ها مسکوت نباشد و در یکی از مراحل تعیین پیمانکار ، تجهیز کارگاه و یا در مراحل انجام کار می باشد.
دکتر شکوهی افزود: امید داریم در دهه مبارک فجر انقلابی در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی داشته باشیم و این نیز مرهون همت و برنامه ریزی است که در سطوح مختلف اداره کل ورزش و جوانان فارس و ادارات شهرستان ها و همیاری هیات های ورزشی استان است.
در ادامه جلسه روسا و نواب هیات های ورزشی به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×