» آرشیو » اجرای طرح روشنایی بلوار های سطح شهر کازرون با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14275 | ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۴

اجرای طرح روشنایی بلوار های سطح شهر کازرون با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان

پرتو جنوب

طرح روشنایی بلوار های سطح شهر کازرون با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اجرا شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ در ادامه نصب پایه چراغ روشنایی در بلوارهای سطح شهر، ۴۱ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در بلوار امین الدین و ۱۲ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در خیابان ۲۲ بهمن جنوبی توسط واحد تاسیسات شهرداری نصب شده است.
مهندس نوذری، شهردار کازرون؛  هدف از اجرای این پروژه را زیباسازی و تأمین روشنایی معابر در شب عنوان کرد و گفت: این پروژه جهت رفاه حال شهروندان و زیباسازی منظر و چشم انداز شهری و همچنین تامین و حفظ امنیت شهروندان اجرا شده است تا شهروندان بتوانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند شوند.
شهردار کازرون گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در شب، امسال بیش از سه میلیارد تومان هزینه خرید و نصب پایه چراغ روشنایی در معابر شده است.
وی ادامه داد: این چراغ ها از نوع ال ای دی کم مصرف ۲۵۰ وات با ارتفاع ۹ متر و با فاصله حدود ۲۰ متر از هم در خیابان ۲۲ بهمن جنوبی وبلوار امین الدین نصب شده است.
به گفته شهردار کازرون ادامه نصب پایه چراغ روشنایی بلوار شهید براتی در دستور کار شهرداری قرار دارد و به زودی نصب خواهد شد.
گفتنی است خیابان بهجت العلما، بلوار شهید براتی حدفاصل میدان فروردین به میدان امین الدین، خیابان آبشار، خیابان کارگر شمالی و بلوار گلزار شهدا از جمله مکان هایی بوده که پایه چراغ روشنایی آن در یکسال اخیر نصب شده است .

Print Friendly, PDF & Email
  • ×