» آرشیو » نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز آغاز به کار کرد/ رونمایی از چندین خودرو جدید در نمایشگاه شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4145 | ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳

نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز آغاز به کار کرد/ رونمایی از چندین خودرو جدید در نمایشگاه شیراز

پرتو جنوب

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از آغاز به کار نمایشگاه  بین المللی خودرو شیراز خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس،  دکتر نهاوندی گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز با حضور ۱۴ شرکت دولتی و خصوصی فعال در صنعت خودرو کشور آغاز به کار کرد.
دکتر نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه از جهت کمی و کیفی از نمایشگاه های شاخص خودرو کشور است به طوری که نسبت به نمایشگاه خودرو پارسال به جهت متراژ برگزاری؛ رشد صددرصدی داشته است.
او ادامه داد: نمایشگاه امسال خودرو شیراز در مساحت ۱۵ هزار متری سالن های حافظ، نرگس، سرو، بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.
نهاوندی افزود: این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه های خودرو کشور باشد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: خودروهایی که رونمایی می شوند غالبا تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است.

دکتر نهاوندی بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه، بیست و ششم خرداد ماه برپاست و علاقه مندان به این حوزه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این رویداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×