» آرشیو » فارس، میزبان رویداد ملی جام رسانه امید
آرشیو - شهرستان - فرهنگی هنری
کد خبر:17324 | ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹

فارس، میزبان رویداد ملی جام رسانه امید

پرتو جنوب

دبیر رویداد ملی جام رسانه امید، با تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در این رویداد گفت: اصل رویداد این است که صحبت مقام معظم رهبری در ارتباط با رسانه را جامه عمل بپوشانیم و هدف ما این است که امید آفرینی کرده و شرکت های دانش بنیان را که دیده نشده اند معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲ دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها، روزنامه و… ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

بیشتر بخوانید: 

رییس بسیج رسانه استان فارس خبر داد: برگزاری جشنواره جام رسانه امید با هدف جهاد تبیین

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

مهدی آدینه دبیر رویداد جام رسانه امید با بیان اینکه در استان فارس ۳۷۰ رسانه رسمی وجود دارد و این رسانه ها یعنی همه زیر مجموعه ها از جمله فضای مجازی مد نظر است اظهار داشت: طبق ارزیابی های انجام شده در بخش داوری سنجیده می شود و برترین ها و برگزیده ها به سطح کشوری می رود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×