» سیاسی » رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد
سیاسی - شهرستان
کد خبر:24163 | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد

پرتو جنوب

محسن پاپری زارعی  به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد.

با حکم«داود منظور» معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور؛ «محسن پاپری زارعی » به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، در متن حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به «محسن پاپری زارعی» آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب می شوید.

پیش از این «احمدعلی افکاری» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بود که جای خود را از ۲۵ بهمن ماه سال گذشته به «محسن پاپری زارعی» داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، معاون مرکز توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل مالی و اداری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و مدیر اداری و مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از جمله سوابق اجرایی محسن پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس است.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×