» آرشیو » اهمیت پروژه زیرگذر گویم با توجه به افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان کاملاً محسوس است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13788 | ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱

اهمیت پروژه زیرگذر گویم با توجه به افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان کاملاً محسوس است

پرتو جنوب

شهردار کلان‌شهر شیراز مطرح کرد؛

 فعالیت هم‌زمان چند جبهه کاری در این پروژه بزرگ‌مقیاس

 

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز است، گفت: عظمت و اهمیت این پروژه بزرگ‌مقیاس شهری با توجه به افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان کاملاً محسوس است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز است، اظهار کرد: این پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عظمت و اهمیت این پروژه بزرگ‌مقیاس شهری با توجه به افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان کاملاً محسوس است.
او از فعالیت چند جبهه کارهای عمرانی هم‌زمان در این پروژه نظیر دیوار گذاری، شمع گذاری، خاک‌برداری، روسازی، آرماتوربندی خبر داد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه و عبور مردم از این محور شریانی تصریح کرد: راه‌های فرعی و مسیرهای دسترسی به آزادراه شیراز-اصفهان از جهات مختلف بررسی شده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با تقدیر از همشهریان و مردم این منطقه که طی یک سال گذشته همکاری و همراهی لازم را با شهرداری این کلان‌شهر در اجرای پروژه بزرگ‌مقیاس زیرگذر گویم داشته‌اند، گفت: روزهای سخت پروژه گذشته و تملک‌ها انجام‌شده و با جابجایی تأسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری شاهد پیشرفت پروژه نسبت به قبل هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×