» حوادث » سارق جفت پلاک‌های قم، تهران و شیراز در کوه‌چنار دستگیر شد
حوادث
کد خبر:21351 | ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

سارق جفت پلاک‌های قم، تهران و شیراز در کوه‌چنار دستگیر شد

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری سارق جفت پلاک خودروها در استان‌های تهران، قم و شیراز به همراه کشف ۴ جفت پلاک سرقتی خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “حسینعلی شیروانی” اظهار داشت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس سفید رنگ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: در استعلام اولیه از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که پلاک الصاقی خودرو مسروقه است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عامل چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت در کوه‌چنار

سرهنگ “شیروانی” با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴ جفت پلاک مسروقه که سابقه سرقت از استان‌های تهران، قم و شیراز داشت کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده جهت اقدامات مجرمانه اقدام به سرقت پلاک‌ها می‌کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
وی با بیان اینکه برخورد قاطع با مجرمان و ناامن کردن محیط برای آنان و همچنین پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه و ارتقاء امنیت عمومی هدف اصلی پلیس است، از شهروندان خواست همچون گذشته پلیس را در اجرای ماموریت‌های محوله یاری رسانند و موارد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×