» اجتماعی » آغاز به کار کارکنان دولت در ماه رمضان، ساعت ۸ صبح
اجتماعی
کد خبر:22448 | ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲

آغاز به کار کارکنان دولت در ماه رمضان، ساعت ۸ صبح

پرتو جنوب

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ۸ صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه می باشد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محسن نعمتی اظهارداشت: تغییر ساعت آغاز به کار کارکنان با موافقت استاندار فارس و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات ماه شریف و نورانی رمضان صورت گرفته است.
وی با بیان این که تغییر ساعت کار کارکنان دولت از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود، افزود: ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در استان فارس در روزهای بعد از شب های قدر ساعت ۹ صبح تعیین شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی و نظارت داشته باشند که تغییر ساعت کاری هیچ گونه خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکند.
نعمتی تصریح کرد: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کاهای ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×